sunnuntai 6. elokuuta 2017

Elämäni aakkoset

moikka! Kirjoitan nyt elämäniaakkoset postauksen
A-Aamut (rakastan aamuja)
B-Banaani ( Snookin lempparia)
C-Cinderella (Nupun virallinen nimi)
D-Dille (yksi äkäinen poni)
E-Elmo (mun lemppari poni)
F-Felicia (Ulpun virallinen nimi)
G-Gapriel (ihana nimi)
H-Hamsteri XD
I-Ilo
J-Juna (mun lemppari kulkuväline)
K-Kaulin (tykkään leipoa 😂)
L-Lumi (tykkään talvesta)
M-Mauno ❤
N-Nuppu ❤
O-Omena (oon allerginen)
P-Parsakaali (parasta!)
Q-Qu niminen hevonen ❤
R-Ruoka❤
S-Syöte ❤
T-Teresa (mun nimi)😂
U-Ulpu ❤
V-Valkoinen (mun lempiväri)
X-Xena (mun kaverin ihana koira 😂)
Y-Ystävät ❤
Z-Zara (mun lempi vaatekauppa)
Å-En keksi tähän mitään 😂
Ä-Ässä keksit (parasta 👍🏻)
Ö-Öljy (pitäis taas öljystä hamstereiden juoksarit kun kitisee

Toivottavasti jokainen aakkonen pääsi mukaan , kerro mitä tykkäsit postauksesta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uuteen nousuun?

Moikka! Ihan ekaksi pitää sanoa, että tuntuu tosi oudolta kirjoittaa tänne. Paljon on kerennyt tapahtua  5kk aikana, minä aikana en siis ole...